menuordersearch
mrpart-co.ir

مجوزهای سایت

مجوزهای سایت
همگام با رشد فناوری در کشور و با توجه به اقبال مردم به راه اندازی کسب و کار اینترنتی، روز به روز تعداد فروشگاه های اینترنتی بیشتر می‌شود اما از آنجا که خرید اینترنتی مقوله ای نوپاست هنوز اعتماد مردم به این نوع خرید کاملا جلب نشده است .
با توجه به اهمیت رونق این نوع کسب و کار و با توجه به استقبال کاربران و غعالان در این عرصه و اهمیت جهانی شدن کسب و کار مدیران کشور سعی بر این داشتند به گونه ای رسمیت بیشتری به این دسته از کسب و کارها ببخشند و در کنار آن باعث ایجاد امنیت بیشتری در فضای کسب و کار الکترونیک کشور شوند. حتما تا به حال نام (نماد الکترونیکی) یا (ای نماد) به گوش شما هم خورده است. در حال حاضر اگر شما تصمیم داشته باشید که کار اینترنتی برای خود به راه بیندازید و خرید و فروشی را از طریق این بستر انجام دهید باید یک تاییدیه داشته باشید. نماد اعتماد الکترونیکی در حقیقت یک اعتبار یا نشانه است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است به عنوان یک تاییدیه یا مجوز به فروشگاه های اینترنتی داده می‌شود. هر فروشگاهی که صاحب نماد الکترونیکی باشد به طور حتم می‌تواند مشتریان بیشتری را به خود جلب کند زیرا با وجود این نماد مردم هم آسان تر می‌توانند به آن فروشگاه اعتماد داشته باشند. به این ترتیب حداقل این طرز فکر وجود خواهد داشت که روند فعالیتی این وب سایت و مشخصات مالک آن یک بار توسط یک سازمان رسمی مورد بررسی قرار گرفته است و اگر قرار به انجام یک اقدام خلاف وجود داشته باشد، کار برای پیگیری رسمی بسیار آسان تر خواهد بود. این ها را گفتیم تا بدانید که روند انجام کار اینترنتی یا به راه اندازی یک کسب و کار الکترونیک در ایران به صورت کلی با سال های قبل تفاوت پیدا کرده است. در حال حاضر تعداد افرادی که این دسته از کسب و کارها را جدی می‌گیرند بسیار بیشتر از گذشته شده است و گذشته از این مورد، مردم هم تمایل بیشتری پیدا کرده اند که بسیاری از کارهای خود را از طریق بستر آنلاین انجام داده و در کوچه و خیابان سرگردان نشوند. تعداد فعالان این عرصه هم به نسبت بیشتر شده است و شاید شما همین امروز یکی از افرادی باشید که یک ایده نوین به ذهنتان برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌رسد.
گوگل پلاسکلوپinstagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
دفتر مرکزی
تهران خیابان ملت برج بهارستان (تهران خودرو) بلوک A واحد4 پلاک A45
شماره موبایل
09129252232
09128525446
شماره های واتس آپ
02133908660 و 09128595446
تلفن های تماس
33908660_021 33908830_021
021-33908830 33906880 - 021
021-33926840 021-33985463
021-36616323 021-33661706
mr.part.korea@gmail.com
آخرین اخبار
درباره ماشین سراتو

درباره ماشین سراتو

سراتو؛ خودرویی که در بازار کشور مبدأ کیا K3 و در بازار آمریکای شمالی کیا Forte شناخته می‌شود. شرکت کیا موتورز تاکنون چهار نسل از سراتو را معرفی و به بازار جهانی عرضه نموده که تنها سه نسل از آن توانسته وارد بازار ایران شود. این کره‌ای جذاب در کلاس خودروهای کامپکت قرار گرفته و در سه نوع چهار درب سدان، دو درب کوپه و پنج درب هاچ بک به بازار جهانی عرضه می‌شود. هرچند که در بازار کشورمان انواع سدان و کوپه بیشتر مورد پسند واردکننده و مشتری ایرانی قرار گرفته و مدل هاچ بک به وضوح در مناطق آزاد دیده می‌شود! با توجه به ورود هر س
درباره ماشین هیوندای الانترا

درباره ماشین هیوندای الانترا

بررسی اجمالی
اکثر محصولات هیوندای که قدم به سرزمین ما گذاشته‌اند مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته‌اند و به غیر از چند مورد استثنا، همگی در امر فروش موفق ظاهر شده‌اند. در این بین اما هیوندای الانترا یکی از محبوب‌ترین‌هاست؛ از مدلهای قدیمی دهه نودی این محصول که بگذریم، به نسل سوم میرسیم که برای مدتی با نام دیگرش یعنی اوانته در کرمان موتور مونتاژ میشد. بعد از آن هم شاهد ارائه مدلهای اولیه و سپس فیس لیفت نسل پنجم و در نهایت نسل ششم بودیم، تا اینکه آغاز تحریم‌ها و قطع واردات، ادامه این روند و عرضه نسل هفتم را مختل نمود. در میان تمامی مدلهای الانترا عرضه شده در جهان، نسل پنجم یا همان MD از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که این محصول اولین نسخه از الانترا بود که موفق شد از لحاظ طراحی ظاهری، ایمنی و سطح امکانات، رقبای مطرح خود از کمپانی‌های تویوتا و هوندا و.. را به چالش بکشاند و به نوعی در بازارهای جهانی خودی نشان بدهد. البته مدلهای قبلی این محصول هم از لحاظ کیفیت و کارایی و استهلاک و قیمت و هزینه‌های نگهداری، خودروهای خوب و قابل اعتمادی بودند اما هیچ کدامشان مثل مدل MD در پارامترهای گوناگون قدر ظاهر نشده بود.
درباره ماشین سوناتا

درباره ماشین سوناتا

بررسی اجمالی
با دیدن ظاهر سوناتا YF ناخودآگاه انتظارات از این خودرو بالا می‌رود. سوناتا YF اما برخلاف ظاهر اسپرت و بارز خود اما در عمل خودرویی رام و نه چندان هیجان انگیز است. شتاب خودرو کاملا معمولی است و عملکرد گیربکس نیز به هیچ وجه اسپرت نیست. حتی در بیشتر مواقع که در حالت دستی دنده ها را تعویض می‌کنید گیربکس تاخیر در معکوس دهی را از خود نشان می‌دهد. سواری خودرو گرچه به نرمی برخی رقبا نیست و ضربات تا حدودی به کابین منتقل می‌شوند ولی نمی‌توان آن را ناراحت و آزار دهنده عنوان کرد. از موارد مثبت رانندگی سوناتا باید به کشش خوب موتور، پایداری متوسط و مصرف سوخت کم این خودرو اشاره کرد.
در باره ماشین توسان

در باره ماشین توسان

با توجه به گرایش جهانی مشتریان نسبت به خرید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور، هیوندای درحال اضافه کردن سهم بیشتری از سبد محصولات خود به مدل‌هایی نظیر سانتافه، توسان و مدل تازه نفس کوناست تا حق انتخاب مشتریان را افزایش دهد. توسان نیز بر مبنای چنین الگویی شکل گرفته است و علی‌رغم اشتراک فنی با پلت‌فرم النترا، کراس‌اوری چهارچرخ محرک و نسبتا کارآمد به حساب می‌آید. اما متاسفانه افت ارزش قیمتی آن و کاهش حجم پیشرانه‌اش (از 2.4 لیتر به 2 لیتر) باعث شده تا توسان TL، که از سال 2016 به بازار ایران راه یافته است، در مقایسه با نسل قبلی‌اش، چندان رقابتی ظاهر نشود. البته ناگفته نماند که نسل قدیمی‌تر توسان (یعنی اتاق LM) هم در مدل 2016 در خیابان‌های ایران حضور دارد. توسان‌های TL موجود در کشورمان، یا آسان موتوری هستند یا کرمان موتوری یا واردات شخصی! فول‌های آسان موتوری تقریبا با فول‌های کرمانی مشابه‌اند و هردو تک رادار (نقطه کور) را حتما دارند درحالیکه فول‌های وارداتی هم 3رادار (نقطه کور+تغییرلاین+تصادف) دارند، هم به «اتوپارک» مجهزند و هم اینکه «چراغ شور» دارند. برای آگاهی بیشترتان باید بدانید که برخی توسان‌های لوآپشن بازار ایران ممکن است «تک دیفرانسیل» باشند یا حتی سقف‌شان فلزی باشد. همچنین دقت کنید که «شیفتر فرمان» جزو آپشن‌های هیوندای برای این خودرو نیست پس در هنگام خرید نیز دلیلی هم برای پرداخت هزینه بیشتر ندارید!
در باره ماشین سانتافه

در باره ماشین سانتافه

هرچند که سانتافه های 2016 با فیس قدیم، به تعداد زیادی در بازار کشورمان وجود دارند، اما عرضه فیس‌لیفت سانتافه DM در ایران از همان مدل 2016 آغاز شد. سانتافه نیوفیس، عمده تغییراتش را در سپرهای جلو و عقب، مه‌شکن های جلو و عقب، چراغ‌ها و همچنین خطوط جلوپنجره‌اش خلاصه کرد. از این تغییرات واضح است که هیوندای فقط می‌خواسته ظاهر سانتافه‌اش را اندکی اسپرت‌تر جلوه دهد و بدنبال تغییرات اساسی در آن نبوده. بعد از کمرنگ شدن فعالیت «آسان موتور» در سال 2016، این‌بار شرکت «کرمان موتور» هم به بازی کره‌ای‌ها آمد و واردات سانتافه نیوفیس را آغاز کرد. سانتافه های کرمان موتور، به لحاظ تجهیزات همگی مثل هم هستند و فقط باید چک کنید که دو آپشن «پدال شیفتر» و «دوربین 360 درجه» هم روی آنها نصب شده یا نه چراکه کرمان موتور، برخی از مدل‌هایش را به این دو آپشن هم مجهز کرده بود. اما سانتافه های آسان موتور، زمین تا آسمان باهم تفاوت دارند! این تفاوت به حدی است که حتی نمی‌توان گفت که منظور از نیمه فولش چیست و چه آپشن هایی را ندارد! ولی یک نکته کاملا مشخص است؛ سانتافه‌های «فول آسان موتور» مجهز به 4 رادار (نقطه کور، رادار کمکی ماندن در لاین، پیشگیری جلو و پیشگیری عقب) هستند درحالیکه سانتافه های «فول کرمان موتور» هیچکدام از این رادارها را ندارند و حتی اگر هم داشته باشند، توسط مالکان نصب شده. به همین دلیل است که در سمت چپ داشبورد سانتافه های فول کرمان موتور تنها «5 کلید» می‌بینید اما سانتافه‌های فول آسان موتور، همگی «7 کلید» دارند.
درباره شرکت کیا موتور

درباره شرکت کیا موتور

کیاموتورز، یکی از صد برند برتر جهان است کسب این مقام به واسطه کیفیت بالا و طراحی خاص و متفاوت و همچنین بازاریابی خلاقانه این برند است که در بالا بردن چشمگیر ارزش آن نقش بسزایی داشته است. بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی شرکت اینتربرند (بزرگترین آژانس مشاورهای جهانی) نام شرکت کیاموتورز نیز در بین 100 برند برتر جهانی قرار گرفته است. افزایش چشمگیر ارزش برند کیا حاکی از افزایش 50 درصدی ارزش این برند نسبت به سال گذشته است. بر اساس آنالیزهای دقیقی که توسط موسسه (Best Global Brand) GB در سال2012 و بر پایه روشهای تحقیقی خاص انجام گرفته است، برند کیا توانسته در بخش سودآوری، رضایتمندی مشتری و بازگشت سرمایه گذاری به شرکت و همچنین امنیت خرید به شاخصهای فراتر از انتظاری دست یابد. رشد قدرتمند ارزش برند کیا در طی سالهای اخیر، نشان از تحقق برنامه های اخیر این شرکت در بخش فروش جهانی داشته است کسب رتبه صد برند برتر جهان تاییدی بر اعتبار برند کیا و تجربیات امید بخش اين شرکت است و این موضوع بسیار قابل توجه است که با تکیه بر جوانی و پویایی قادر به دستيابي اهدافی فراتر از انتظار است. علاوه بر پیشروی های عمده کیا در عرضه محصولات، این شرکت جهت بالا بردن سطح آگاهی از این برند بازاریابی به روز و خلاقانه ای در مقیاس وسیع انجام داده است که شامل برنامه های حمایت از وقایع مهم ورزشی مانند جام جهانی، انجمن ملی بسکتبال، مسابقات تنیس استرالیا و همچنین حضور موثر در شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و بسیاری برنامه های تبلیغاتی دیگر است.
درباره شرکت هیوندا

درباره شرکت هیوندا

شرکت هیوندای در سال 1967 در کشور کره جنوبی تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت سالانه 4 میلیون دستگاه خودروی سواری و تجاری در سراسر دنیا تولید می‌کند.

تعداد پرسنل شرکت هیوندای موتور حدود 130000نفر بوده که سایت های تولیدی آن در کشورهای کره، چین، هند، آمریکا، چک، روسیه، ترکیه و برزیل قرار دارد که کارخانه هیوندای کره با ظرفیت 1790000 دستگاه یکی از بزرگترین سایت های تولیدی خودرو در جهان است. همچنین این شرکت دارای 11 مرکز تحقیق و توسعه در کشورهای کره، چین، ژاپن، آلمان، هند و امریکا است.

در حال حاضر هیوندای در بین 5 شرکت بزرگ خودروسازی جهان قرار دارد و محصولاتش در 193 کشور به فروش می‌رسد که این مهم به دلیل کیفیت، طراحی و تکنولوژی به روز محصولات آن است.

شرکت هیوندای مفتخر به دریافت جوایز متعددی از موسسات گوناگون از جمله JD POWER و موسسه بیمه بزرگراه های آمریکا (IIHS) در زمینه طراحی، عملکرد و ایمنی گردیده است.
instagramgoogle